Головне меню
Телефон довіри райдержадміністрації
Телефон довіри райдержадміністрації
Телефон довіри при районній державній адміністрації працює за номером:
(0342) 22-6-44
Аналітична довідка |
Прийом громадян |
Аналітична довідка за підсумками роботи щодо розгляду звернень громадян за І квартал 2018 року відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Богородчанській районній державній адміністрації. Відповідно до Регламенту райдержадміністрації та планів роботи на І квартал 2018 року районна державна адміністрація забезпечує неухильне виконання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Аналітична довідка за підсумками роботи щодо розгляду звернень громадян за 2017 рік відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Богородчанській районній державній адміністрації Відповідно до Регламенту райдержадміністрації та планів роботи на 2017 рік районна державна адміністрація забезпечує неухильне виконання статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надалі - Указ Президента України та вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Відповідно до вимог вищеназваних законодавчих актів, розпоряджень обласної державної адміністрації в районній державній адміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та згідно резолюцій голови, на час його відсутності – першого заступника голови, звернення розглядаються виконавцями. Порушень термінів розгляду звернень громадян немає. Всього до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 6473 звернення, з них 3967 письмових та 2506 усних, що в загальному на 804 звернень менше в порівнянні з 2016 роком. Станом на 01.01.2018 року 5348 звернень - вирішено позитивно, на 710 звернень – дано роз’яснення та на 165 звернень – відмовлено у задоволенні. Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 313 звернень, в тому числі - 242 письмових звернень, з них 22 колективних, 3 неодноразові , на особистому прийомі побував 71 мешканець району. Порівняно з 2016 роком кількість звернень до райдержадміністрації зменшилася на 133, зокрема на усному прийомі звернень збільшилося на 35, письмових звернень зменшилося на 168 . До важливих питань, з якими зверталися громадяни безпосередньо до райдержадміністрації є питання соціального захисту – 92 , що на 140 менше ніж у 2016 році, аграрної політики і земельних відносин – 92 (+4), транспорту та зв’язку 25 (+20), праці і заробітної плати 18 (+13), охорони здоров`я 4 ( +3), сім’ї, дітей, молоді та спорту – 5(+3), комунального господарства – 17(-2), екології та природних ресурсів – 15(-5), житлової політики – 5(-17). Незважаючи на зменшення кількості звернень, проблемними залишалися вирішення земельних конфліктів у Манявській, Космацькій, Кривецькій сільських радах. Зросла кількість звернень до райдержадміністрації від жителів селищ Богородчани 59(+8),Солотвин 19(+9) та жителів сіл Похівка (+3), Раковець(+5) . Оперативно вирішуються земельні конфлікти сільськими головами сіл Маркова, Пороги, Підгір`я. Більшість заявників мають передбачені законодавством пільги від яких поступила наступна кількість звернень - інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 74 ( +15); ветерани праці-3; членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 14 ( +1), учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій та учасників АТО – 16( - 79). Від жителів району через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 44 звернення, що аналогічно до 2016 року . Кількість звернень через органи влади вищого рівня склала: зокрема, через Адміністрацію Президента України – 2 (-5), Кабінет Міністрів України – 4 ( 0 ), обласну раду -0(-1) та обласну державну адміністрацію – 29 (- 3), Верховну Раду України 4 ( + 3). По всіх сільських радах відбулося зменшення звернень до райдержадміністрації у порівнянні з 2016 роком. До органів влади вищого рівня звернулися мешканці району, а саме : колективне звернення жителів села Раковець до Адміністрації Президента України , жителі смт. Богородчани(1) та с. Космач (2) до Кабінету Міністрів України, 4 жителі смт. Богородчани до Верховної ради України, житель смт. Богородчани до генеральної прокуратури, жителі селищ Богородчани ( 5) та Солотвин(1)та сіл Росільна(1) , Старуня(1), Пороги(1), Манява(4) , Іваниківка (2),Жураки(1), Горохолино(1), Манява (4), Маркова(1), Саджава (2), Кривець (1) до обласної державної адміністрації. Жодного звернення не надходило від жителі сіл Глибока, Міжгір`я та Підгір`я. Крім того, розглянуто 308 звернень від жителів району, які надійшли на урядову «гарячу лінію», що на 152 звернення менше, ніж у 2016 році . 80 відсотків питань, що піднімаються у цих зверненнях це питання призначення субсидій, виплати матеріальних допомог малозабезпеченим сім`ям та компенсацій за тверде паливо. Також у зверненнях піднімаються питання транспортного обслуговування, ремонту доріг, земельних відносин. Найменше звернень поступило від жителів сіл Бабче(4) , Богрівка (4), Глибівка (4), Глибоке (1), Гута (5) Дзвиняч (4),Космач ( 2),Кривець ( 3),Луквиця (4),Міжгір`я ( 4), Монастирчани (1), Похівка (1),Саджава(2),Хмелівка (2),Яблунька (4). Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушуються у колективних зверненнях громадян, яких надійшло 22, що аналогічно до 2016 року. Питання, які порушувалися у колективних зверненнях, стосувалися підвищення заробітної плати працівникам дошкільних закладів, ремонту доріг, благоустрою прибудинкових територій , будівництва Раковецької загальноосвітньої школи, забруднення води в криницях нафтопродуктами. Також надійшло та розглянуто у встановлені терміни 39 (- 21) запитів на публічну інформацію. На виконання пунктів 1.4 та 1.5 Указу Президента України головою районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечено проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», учасників та інвалідів війни, учасників АТО та членів їх сімей. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Питання виконавської дисципліни у роботі із документами, що стосуються звернень громадян, перебувають на постійному контролі у голови районної державної адміністрації. Відповідно абзацу 9 пункту Ι Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії райдержадміністрації. Розпорядженням районної державної адміністрації від 04.04.2017 року № 104 затверджено Положення «Про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації». Протягом звітного періоду на «гарячу» телефонну лінію райдержадміністрації не надійшло жодного звернення На «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації від мешканців району надійшло 9 звернень, що на 4 звернення більше в порівнянні до 2016 року. Всі звернення розглянуті у встановлені законом терміни. За результатами розгляду на 5 звернень дано роз’яснення, 1 звернення задоволено, 2 звернення відмовлено в задоволенні , одне направлено на розгляд за належністю. На виконання абзацу 2 пункту 5 Указу Президента України забезпечено систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційному веб-сайті узагальнених матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіків особистих та виїзних прийомів громадян посадовими особами районної та обласної державних адміністрацій. На виконання абзацу 1 пункту 6 Указу Президента України видано розпорядження райдержадміністрації: від 04.04.2017 року № 104 «Про затвердження Положення «Про організацію особистого ( в тому числі виїзного ) прийому громадян керівництвом райдержадміністрації» та Положення «Про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації»; від 30.01.2017 року № 19 «Про стан розгляду звернень громадян у 2016 році» , яким затверджено графік прийому громадян з особистих питань та графік виїзних днів прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації у 2017 році; від 13.05.2017 року № 152 «Про затвердження графіків прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації» затверджено графік виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації на травень - липень 2017; від 03.08.2017 року № 225 « Про стан роботи із розгляду звернень громадян у І півріччі» п. 5 цього розпорядження затверджено графіки особистих та виїзних прийомів громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації на серпень – грудень 2017 року; від 20.12.2017 року № 390 «Про затвердження Положення про телефон довіри районної державної адміністрації». від 29.12.2017 року № 413 « Про організацію прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації у І півріччі 2018 року; Відповідно до пункту 3 Указу Президента України в райдержадміністрації функціонує постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Розпорядженням райдержадміністрації від 20.12.2017 року № 391 «Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян» затверджено новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації та нове Положення «Про постійно діючу комісію при райдержадміністрації». Проведено 12 засідань комісії. Основними питаннями , що виносились на засідання комісії,були: розгляд звернень громадян , що надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня, заслуховувалася інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, про стан виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян, про роботу «гарячої» телефонної лінії , аналізувалися причини , що породжують колективні звернення тощо. На виконання абзаців 4 пункту 5 Указу Президента України та згідно «Графіка щомісячного проведення дня контролю та перевірок додержання законодавства з питань звернень громадян у виконкомах сільських та селищних рад у 2017 році», затвердженого головою райдержадміністрації, проведено перевірку та надання практичної допомоги щодо дотримання законодавства з питань роботи із зверненнями громадян у виконкомах 20 сільських та 1 селищній рад, за результатами яких складені довідки. Крім цього, відповідно до планів роботи райдержадміністрації було здійснено перевірку стану роботи із зверненнями громадян в 6 структурних підрозділах райдержадміністрації. За результатами перевірок складено інформаційні довідки. Для здійснення моніторингу роботи, цифрові дані та аналітична довідка за підсумками роботи щодо розгляду звернень громадян за 2017 рік на виконання вимог пункту 6.2 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» надається відділу роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації.
Звіт про звернення за перший квартал 2017 рік |
© Богородчанська районна державна адміністрація E-mail: mail@bogorda.if.gov.ua
|
![]() |
||||
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання на офіційний веб-сайт Богородчаської районної державної адміністрації. |