Ремонт ноутбука своими руками. Быстрый и гарантийный ремонт ноутбуков. Срочный ремонт ноутбуков. Ремонт компьютеров на дому. Быстрый ремонт компьютеров своими руками. Настройка и ремонт компьютеров. Java уроки для начинающих. Лучшие java уроки. Учим язык Java с нуля. Обзор смартфонов samsung. Качественный обзор смартфонов samsung galaxy. Обзор смартфона samsung galaxy s4. Фото картинки приколы. Самые новые картинки приколы. Лучшие приколы картинки. Скачать аддоны для wow. Самые новые аддоны для wow скачать. Скачать аддоны для wow быстро и без реги. Видео уроки python. Лучшие python уроки. Учим язык python с нуля. Скачать шаблоны для Joomla. Самые новые joomla шаблоны. Бесплатные шаблоны для Joomla.

Головне меню

Головна
Новини
Всі новини
Район
Історія району
Сьогодення
РДА
Керівництво РДА
Голова РДА - ЄЖАК Франко Франкович
Перший заступник голови РДА - ЗАГІРНЯК Іван Романович
Заступник голови РДА - Василь Григорович ПОШТАРЮК
Заступник голови РДА - Василь Васильович ПОНАЙДА
Керівник апарату РДА - Марія Олексіївна Янів
Розподіл функціональних повноважень
Структура РДА
Структурні підрозділи РДА
Структура апарату РДА
Структурні підрозділи апарату РДА
Нормативно-правові акти
Офіційні документи за 2018 рік
Офіційні документи за 2017 рік
Офіційні документи за 2016 рік
Офіційні документи за 2015 рік
Офіційні документи за 2014 рік
Проекти
Офіційні документи за 2019 рік
Регламент роботи
Телефонний довідник
Місія, функції, завдання, напрями діяльності
Внутрішній розпорядок
Розпорядок роботи
Юридична адреса
Плани роботи райдержадміністрації
Колегія райдержадміністрації
Відомості про наявні вакансії
Звіт про діяльність РДА
Положення про апарат районної державної адміністрації
Заплановані заходи на тиждень
Доступ до публічної інформації
Подання запиту
Загальні відомості
Правила оформлення запиту
Порядок подання запитів
Перелік послуг РДА
Звіти
Оприлюднена інформація Богородчанською районною державною адміністрацією відповідно до вимог ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Особливості застосування Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Нормативно-правова база
Перелік публічної інформації, що зберігається в Богородчанській райдержадміністрації
Набори відкритих даних
ЗВІТ голови райдержадміністрації
Районна рада
Програми
Сільські та селищні ради
Звернення громадян
Нормативно-правова база
Графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації
Графік прийому громадян з особистих питань керівництвом ОДА
Підсумки роботи зі зверненями громадян
Поштова скринька
Особа відповідальна за звернення громадян
Соціально-економічний розвиток району
Програма соціально-економічного та культурного розвитку району
Стратегія розвитку Івано-Франківської області на період до 2020 року
Сільське господарство
Відділ агропромислового розвитку інформує
Сільське господарство
Інвестиції
Регіональна цільова Програма сприяння залученню інвестицій в економіку Івано-Франківської області на 2016-2020 роки
Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування регіональної цільової Програми сприяння залученню інвестицій в економіку Богородчанському районі
Перелік нормативно-правових актів, які впливають на умови інвестиційної діяльності
Інвестиційні проекти та пропозиції
Інвестиційний паспорт району
Information about investment projects
Експортні пропозиції
Центр надання адміністративних послуг
Інформація про Центр надання адміністративних послуг
Нормативно-правова база
Реквізити оплати за надання платних адміністративних послуг
Заяви
Інформація про сертифікованих архітекторів
Районний сектор Державної міграційної служби України
Обласне управління лісового та мисливського господарства
Сектор державної реєстрації райдержадміністрації
Департамент патрульної поліції Управління патрульної поліції в Івано-Франківській області
Богородчанське районне управління головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Відділу у Богородчанському районі Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Управління ДСНС в Івано-Франківській області
Відділ містобудування та архітектури Богородчанської районної державної адміністрації
Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області
Управління соціального захисту населення райдержадміністрації
Регуляторна політика
Планування регуляторної діяльності
Оприлюднення проектів регуляторних актів
Відстеження результативності
Відомості про здійснення регуляторної діяльності
Податкова політика
Інформація про діяльність органів ДФС
Новини законодавства
Відомості про сплату місцевих податків і зборів
Соціальні служби інформують
Управління соціального захисту населення
Тисменицьке об'єднане управління Пенсійного фонду України
Центр зайнятості
Богородчанський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
Територіальний центр соціального обслуговування
Терцентр інформує
Територіальний центр
Служба у справах дітей інформує
Соціальний захист учасників АТО та їх сімей
Управління соціального захисту населення
Молодіжна політика
Статистика інформує
Cтатистичні дані за 2014 рік
Статистичні дані за 2015 рік
Статистичні дані за 2016 рік
Cтатистичні дані за 2017 рік
Cтатистичні дані за 2018 рік
Освіта
Охорона здоров'я
Туризм
Туризм
Готельно-відпочинкові комплекси регіону
Туристичні маршрути та тури
Культура
Народні колективи нашого району
ІНФОРМАЦІЯ відділу культури, національностей та релігій райдержадміністрації
Спорт
Інформаційні ресурси
Дії у надзвичайних ситуаціях
Оперативна інформація з питань цивільного захисту
Цивільний захист населення і територій
Діяльність з питань цивільного захисту
Використання землі, охорона довкілля
Служба "Порятунку 101" інформує
Кадрова служба
Повідомлення про корупцію
Суспільно-політичне життя
Політичні партії району
Громадські організації, що діють в районі
Довідка про стан суспільно-політичної ситуації у Богородчанському районі
Виконання Закону України «Про очищення влади»
Децентралізація влади. Реформа місцевого самоврядування
Старобогородчанська об’єднана територіальна громада
Дзвиняцька об’єднана територіальна громада
Децентралізація влади. Реформа місцевого самоврядування
Децентралізація в районі
Євроінтеграція
Інформація для громадян, які прибули з Автономної Республіки Крим, міста Севастополь, Донецької або Луганської областей для тимчасового проживання
Бюджет
Богородчанське бюро правової допомоги
Громадська рада
Адміністративні послуги
Служба за контрактом
Перелік правоохоронних органів на території району
Богородчанський районний суд
Богородчанське відділення поліції
Богородчанський районний військовий комісаріат
Богородчанський районний відділ Державної виконавчої служби
Транскордонне співробітництво
Показники розрахунків за енергоносії
Держпродспоживслужба інформує
Оголошення про продаж земельної ділянки
Реєстр містобудівних умов та обмежень
Богородчанський міжрайонний відділ ДУ «Івано-Франківський ОЛЦ МОЗУ»
Контакти відповідальних за інформаційну та програмно-технічну підтримку офіційного веб-сайту Богородчанської РДА

Корисні лінки

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер


Соціальний захист інформує
УПСЗН

Аналіз
роботи управління  соціального захисту населення        

Богородчанської  РДА за  2018 рік

 

 

Управлінням соціального захисту населення Богородчанської районної державної адміністрації станом на 01.01.2019 року  здійснено комплекс заходів по реалізації завдань визначених Указами Президента України та Постановами Кабінету Міністрів України щодо соціального захисту громадян, які стали основою практичної діяльності.

 Відділ праці

Пріоритетним напрямком роботи відділу праці є підвищення рівня заробітної плати, її легалізація та своєчасність виплати, врегулювання розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин та запобігання виникнення трудових спорів. 

Проведено експертизу та реєстрацію 14 колективних договорів  підприємств району.

Відбулося 2 засідання тимчасової районної комісії із заборгованої заробітної плати ( грошового забезпечення ) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, заслухано 12 керівників бюджетних установ, та 6 засідань робочої групи з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, заслухано 20 суб’єктів господарювання.

 Відділ бухгалтерського обліку

Основним напрямком роботи відділу бухгалтерського обліку є цільове використання коштів.

Відділом своєчасно надавались місячні, квартальні звіти по всіх реєстраційних рахунках в УДК,  проводилась здача звітів до фондів соціального страхування та ДПІ, здача статистичної звітності .

Здійснювалось фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання  державних програм за рахунок субвенції з державного бюджету на підставі вимог Постанови КМУ від 04.03.2002 року № 256.

Щомісячно проводились взаємозвірки з підприємствами надавачами комунальних послуг по пільгах та субсидіях.

В управлінні ведеться аналітичний та статистичний облік використання коштів.

Відділ контролю за правильністю призначення та виплатою пенсій і обслуговування інвалідів війни та праці

 В районі проживає 5150 осіб з  інвалідністю, в тому числі: особи з  інвалідністю І групи – 463, ІІ групи – 1520, ІІІ групи – 2783 та  384 діти з інвалідністю віком до 18 років.

Для забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно ортопедичними виробами станом на 01.01.2019 року  видано 582 направлення. На даний час для забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування перебуває 110 осіб з інвалідністю.  Протягом 2018 року  путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено 16 осіб з інвалідністю від загального захворювання та з дитинства.

 Соціальні виплати

Відділом опрацювання заяв та прийняття рішення проводився прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат та житлових субсидій. Відділом виплати державної соціальної допомоги та автоматизованої обробки інформації проведено вчасно нарахування та виплату соціальних допомог, а саме:

        

Назва виплат

За  12 місяців  2018 року

К-сть

Сума(тис.грн.)

Субсидій на оплату ЖКП нараховано

6288

99208,2

Субсидій на придбання твердого палива та скрапленого газу отримали

1061

3088,3

Державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям

2639

95032,8

Допомог по догляду за дитиною до 3-річного віку

-

-

Допомог по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

134

3812,7

Допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

31

1916,9

Допомоги по вагітності і пологах

450

924,4

          Допомоги при народженні дитини

2448

46457,6

Допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

1014

23793,3

Допомоги інвалідам загального захворювання  та особам,які не мають права на пенсію

521

9118,6

           Виплата матерям - героїням

7

123,3

          Допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми

-

-

Тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

7

145,5

Компенсаційних виплат на здійснення догляду за інвалідом І групи чи особою, що досягла 80-річного віку

2469

1065,2

Допомога одиноким матерям

461

9472,2

Допомога прийомним сім’ям (діти - сироти)

6

          492,3

Допомога при усиновленні дитини

1

11,4

Щомісячна адресна допомога переміщеним особам

41

567,6

Матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

29

        71,2

Всього:

17607

295309,5

    Станом на 01.01.2019 року державними соціальними інспекторами управління проведено:

 

Назва перевірок

Тип перевірок

Кількість справ

Проведено перевірку достовірності інформації про доходи одержувачів державних соціальних допомог та житлових субсидій:

 

згідно запиту

3800 справ, по 173  справах виявлено порушення

Проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання:

 

внутрішньопереміщених осіб

94  справи

державних соціальних допомог малозабезпеченим  сім’ям

1682

справи

житлова субсидія

3783 справи

згідно запиту

4 справи

Проведено вибіркову перевірку правильності призначення.

 

 

 

 

 

житлова субсидія

 

66 справ

 

допомога одиноким матерям

46

 

державна соціальна допомога малозабезпеченим  сім’ям

2636 справ

 

 

Надання пільг, стан захисту населення від наслідків

Чорнобильської катастрофи

 Станом на 01.01.2019 року в управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 1521 ветеран війни та 1056 ветеранів праці, 60 ветерани військової служби та органів внутрішніх справ, 17 осіб, які зазнали політичних репресій і пізніше були реабілітовані, 230-медики на пенсії, 346- педагогів на пенсії, 11- бібліотекарів на пенсії; 121 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; 5084 дітей війни. До бази даних ЄДАРП  внесено інформацію на 18581 пільговиків: осіб з інвалідністю -3768, багатодітних-2589, пенсіонерів за віком -12158.

Управлінням надаються пільги громадянам, шляхом відшкодування витрат за надані пільги організаціям надавачам-послуг. Тож станом на 01.01.2019 року профінансовано:

 

Види пільг

Профінансовано станом на 01.01.2019 року (тис.грн.)

Житлово комунальні послуги

14073,6

Користування послугами зв’язку та інші пільги

0 не передбачено

Тверде поливо і скраплений газ

319,7

Всього:

          14393,3

 

На обліку в управлінні  перебуває 121 громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з яких  16 – діти. Щомісячно їм виплачуються допомоги та компенсації. Тож станом на 01.01.2019 року профінансовано:

 

Види виплат чорнобильцям

Профінансовано станом на 01.01.2019 року

К-сть

 На суму   (тис. грн.)

Компенсація вартості продуктів харчування

68

227,3

Безкоштовний відпуск ліків та безплатне зубопротезування

27

26,5

Компенсація на оздоровлення

100

9,7

Всього:

195

263,5

 Автоматизація та зміцнення матеріально-технічної бази.

Станом на 01.01.2019 року в управлінні  соціального захисту населення встановлено та використовується: 3 сервери, 29 робочих станцій, 18 принтерів. Однак із даної кількості техніки 3 комп’ютери та 2 принтери застарілі  і фізично зношені і які неможливо використовувати при переведенні на сучасні технології програмного забезпечення для призначення та виплати всіх видів соціальної допомоги, ведення бази даних інвалідів, отримувачів пільг.

Працює електронна пошта.

Щомісячно до 5 числа знімається бази одержувачів  допомог, житлових субсидій та пільг і передаються в головне управління  соціального захисту населення. Отримані та встановлені доробки до програмного забезпечення зберігаються в електронному варіанті.

 Робота з кадрами.

Станом на 01.01.2019 року в УСЗН Богородчанської РДА по штату 43  працівники, працює 43, з них 41 державних службовців, укомплектованість кадрів по управлінні  100%.

Кадрове забезпечення в управлінні здійснюється відповідно до основних принципів державної служби. 

 Розгляд звернень громадян.

В числі пріоритетних завдань управління соціального захисту населення є робота із зверненнями громадян.

Станом на 01.01.2019 року до управління  соціального захисту населення із різних причин надійшло 2924 звернень  із них: від департаменту соціальної політики  облдержадміністрації – 17,  райдержадміністрації – 168, від безпосередніх заявників – 2738  (разом із заявами про переведення допомог на банки), 1-  інші. Розгляд заяв проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення” та  наказу Міністерства  соціальної політики від 14.05.2005 року  № 168 “Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства соціальної політики України”.

Питання своєчасного та повного розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі начальника управління. Щоп’ятниці проводяться оперативні наради із спеціалістами, де здійснюється детальний аналіз їх розгляду.   

 Проблемні питання за результатами роботи у звітному періоді:

В зв’язку з введенням програми з дистанційного самообслуговування клієнтів УДКСУ, забезпечити сучасними комп’ютерами відділ бухгалтерського обліку і звітності, а також принтерами. Здійснення ремонтних робіт в приміщеннях управління та розширення приміщення, або заміна його, а також  збільшення штатних одиниць.

 

 

Начальник  управління                                                              Володимир Лунів

 

 

Аналіз
роботи управління  соціального захисту населення        

Богородчанської  РДА за перше півріччя 2018 року

 

       Станом на 01.07.2018 року в управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 1603 ветеранів війни та 1096 ветеранів праці, 62 ветерани військової служби та органів внутрішніх справ, 19 осіб, які зазнали політичних репресій і пізніше були реабілітовані, 221 - медик на пенсії, 354 - педагоги на пенсії, 11 - бібліотекарів на пенсії, 124 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 5293 дітей війни. До бази даних ЄДАРП  внесено інформацію на 18795 пільговиків: осіб з  інвалідністю - 3913, багатодітних - 2400, пенсіонерів за віком - 12461.        
В районі проживає 4989 осіб з  інвалідністю, в тому числі: особи з  інвалідністю І групи – 451, ІІ групи – 1482, ІІІ групи – 2674 та  382 дітей-інвалідів віком до 18 років. Для забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами станом на 01.07.2018 року видано 192 направлення. На даний час для забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування перебуває 112 осіб з  інвалідністю. Протягом 6 місяців 2018 року путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено 6 осіб.
Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям за I півріччя 2018 року в районі отримували 2832 сім’ї на суму 48345,3 тис. грн., допомогу по вагітності та пологах виплачено 246 жінкам на суму 437,3 тис. грн.; 2660 жінкам призначено і виплачено одноразову допомогу при народженні дитини на суму 24451,8 тис. грн.
Тимчасову допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, призначено 10 жінкам на суму 90,4 тис. грн., допомогу, як одинока мати, одержували 487 жінок на суму 4661,4 тис. грн., допомогу на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням отримало 38 громадян на суму 1008,9 тис. грн., 130 людям призначено грошову допомогу, як особам які проживають разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу на суму 1826,6 тис. грн., 7 осіб перебували на обліку, як одержувачі державної допомоги на дітей – сиріт на суму 247,2 тис. грн. Для 1 сім’ї, яка усиновила дітей, виплачено допомогу на суму 6,2 тис. грн. Компенсаційних виплат на здійснення догляду за інвалідами І групи чи особи, що досягла 80 річного віку здійснено 2507 одержувачам на суму 544,4 тис. грн., 1007 інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам  призначено допомогу на суму 11711,9 тис. грн.
Призначено субсидій на житлово-комунальні послуги 12362 сім'ям на суму 74741,5 тис. грн. і на придбання твердого палива та скрапленого газу 572 сім'ям на суму 2705,1 тис. грн., 40 переміщеним особам виплачена щомісячна адресна допомога в сумі 277,4 тис. грн., 2 військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби, виплачено матеріальну допомогу в сумі 2,8 тис. грн.
Протягом I півріччя 2018 року державними соціальними інспекторами управління проведено перевірку достовірності інформації про доходи одержувачів державних соціальних допомог та житлових субсидій по 3427 справах, з яких по 113 справах виявлено порушення, проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання внутрішньо-переміщених осіб по 49 справах, державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям по 634 справах, проведено вибіркову перевірку правильності призначення житлових субсидій по 66 справах, допомоги одиноким матерям по 46 справах, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям по 903 справах.
Пріоритетним напрямком роботи відділу праці управління є підвищення рівня заробітної плати, її легалізація та своєчасність виплати, врегулювання розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин та запобігання виникнення трудових спорів. 
Проведено експертизу та реєстрацію 10 колективних договорів  підприємств району.Відбулося 1 засідання тимчасової районної комісії із заборгованої заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, заслухано 7 керівників бюджетних установ та 3 засідання робочої групи з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, заслухано 12 суб’єктів господарювання.
        Із числа потребуючих осіб, територіальним центром у першому півріччі   2018 року  охоплено соціальним обслуговуванням – 1173 особи, в тому числі відділенням соціальної допомоги вдома надано соціальні послуги за місцем проживання вдома - 373 особам, надано адресної натуральної грошової допомоги -708 особам.
       Територіальним центром укладено угоди про співробітництво з Дзвиняцькою та Старобогородчанською об’єднаними територіальними громадами, згідно яких 6 соціальних робітників відділення соціальної допомоги вдома терцентру продовжують надавати соціальні послуги 80 одиноким непрацездатним громадянам.
        Запроваджено інноваційні моделі соціальної роботи:  мобільний соціальний офіс, послуги мультидисциплінарної команди, пункту прокату, транспортної служби допомоги, банку речей,  пункту обігріву в зимовий період. Ними надано соціальні послуги 282 особам.
        Територіальний центр налагодив тісну співпрацю з районним Товариством Червоного Хреста, благодійними організаціями  «Вефіль», «Карітас». Благодійники  передають терцентру гуманітарну допомогу, засоби реабілітації та гігієни, продукти харчування.
        Створено транспортну службу допомоги. Легковим автомобілем територіального центру надано транспортні послуги 58 особам, які обслуговуються терцентром.
        До Великодніх свят 412 особам, які обслуговуються територіальним центром, вручено продуктові набори на суму 45,0 тис. грн. Забезпечено виплату з районного бюджету грошової допомоги 150 особам,  які перебувають у складних життєвих обставинах, на суму 53,4 тис. грн., а з резервного фонду - 16 особам на суму 39,8 тис. грн. 16 ветеранам  ОУН-УПА виплачено додаткові виплати  на суму 94,0  тис. грн., 5 сім’ям загиблих та померлих учасників АТО проведено виплату щомісячної матеріальної допомоги на суму 51,0 тис. грн.,  15 хворим з нирковою недостатністю виплачено щомісячну матеріальну допомогу на суму 58,8 тис. грн. Проведено виплати допомог учасникам АТО 29 особам  на суму 71,7 тис.грн., а також бійцям добровольцям 7 особам  на суму 21 тис. грн., 8 особам з інвалідністю І групи зору відшкодовано пільги по оплаті  за електроенергію та природного  газу на суму 6,0 тис. грн. Одній сім’ї загиблого учасника АТО відшкодовано за електроенергію і газ          1,6 тис.грн.

      

 

Аналіз
роботи управління  соціального захисту населення        

Богородчанської  РДА за 12 місяців 2017 року


Управлінням соціального захисту населення Богородчанської районної державної адміністрації за II квартал 2017 року  здійснено комплекс заходів по реалізації завдань визначених Указами Президента України та Постановами Кабінету Міністрів України щодо соціального захисту громадян, які стали основою практичної діяльності.
Відділ праці
Пріоритетним напрямком роботи відділу праці є підвищення рівня заробітної плати, її легалізація та своєчасність виплати, врегулювання розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин та запобігання виникнення трудових спорів. 
Проведено експертизу та реєстрацію 40 колективних договорів  підприємств району.
З початку року відбулося 7 засідань робочої  групи з легалізації заробітної  плати  та  зайнятості  населення, на яких заслухано  26  суб’єктів господарської діяльності.
Відділ бухгалтерського обліку
Основним напрямком роботи відділу бухгалтерського обліку є цільове використання коштів.
Відділом своєчасно надавались місячні, квартальні звіти по всіх реєстраційних рахунках в УДК, проводилась здача звітів до фондів соціального страхування та ДПІ, здача статистичної звітності .
Здійснювалось фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання  державних програм за рахунок субвенції з державного бюджету на підставі вимог Постанови КМУ від 04.03.2002 року № 256.
Щомісячно проводились взаємозвірки з підприємствами надавачами комунальних послуг по пільгах та субсидіях.
В управлінні ведеться аналітичний та статистичний облік використання коштів

Відділ контролю за правильністю призначення та виплатою пенсій і обслуговування інвалідів війни та праці
В районі проживає 5096 інвалідів, в тому числі: інваліди І групи – 459, ІІ групи – 1549, ІІІ групи – 2708 та  380 дітей-інвалідів віком до 18 років.
Для забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно ортопедичними виробами станом на 01.01.2018 року  видано 526 направлень. На даний час для забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування перебуває 108 інваліда. Протягом 12 місяців 2017 року  путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено 14 осіб.
Соціальні виплати
Відділом опрацювання заяв та прийняття рішення проводився прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат та житлових субсидій. Відділом виплати державної соціальної допомоги та автоматизованої обробки інформації проведено вчасно нарахування та виплату соціальних допомог, а саме:

Назва виплат

За  12 місяців  2017ріку

К-сть

Сума(тис.грн.)

Субсидій на оплату ЖКП нараховано

18148

166642.6

Субсидій на придбання твердого палива та скрапленого газу отримали

938

2470.1

Державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям

2107

92187.0

Допомог по догляду за дитиною до 3-річного віку

31

74,0

Допомог по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

132

3291.5

Допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням

31

1606.8

Допомоги по вагітності і пологах

503

873.2

          Допомоги при народженні дитини

3007

51750.5

Допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам

991

21030.6

Допомоги інвалідам загального захворювання  та особам,які не мають права на пенсію

417

7545.8

           Виплата матерям - героїням

3

48,0

          Допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми

-

    -

Тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів

26

325.9

Компенсаційних виплат на здійснення догляду за інвалідом І групи чи особою, що досягла 80-річного віку

2540

975.2

Допомога одиноким матерям

522

8096.7

Допомога прийомним сім’ям (діти - сироти)

7

400.3

Допомога при усиновленні дитини

1

11.4

Щомісячна адресна допомога переміщеним особам

 32

449.1

Матеріальна допомога військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

23

31.3

Всього:

29459

357810.0

 

Станом на 01.01.2018 року державними соціальними інспекторами управління проведено:

 

Назва перевірок

Тип перевірок

Кількість справ

Проведено перевірку достовірності інформації про доходи одержувачів державних соціальних допомог та житлових субсидій:

 

згідно запиту

7674 справ, по 104  справах виявлено порушення

Проведено обстеження матеріально-побутових умов проживання:

 

внутрішньопереміщених осіб

106 справ

державних соціальних допомог малозабезпеченим  сім’ям

1203

справа

житлова субсидія

884 справа

згідно запиту

    7 справи

Проведено вибіркову перевірку правильності призначення.

 

 

 

 

 

житлова субсидія

 

   705справи

 

 

державна соціальна допомога малозабезпеченим  сім’ям

425 справ

 

 

Надання пільг, стан захисту населення від наслідків  Чорнобильської катастрофи

Станом на 01.01.2018 року в управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 1689 ветеранів війни та 1120 ветеранів праці, 64 ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ, 21 особи, які зазнали політичних репресій і пізніше були реабілітовані,222-медики на пенсії, 360- педагогів на пенсії, 11- бібліотекарів на пенсії; 134 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; 5490 дітей війни. До бази даних ЄДАРП  внесено інформацію на 16057 пільговики: інвалідів-4018, багатодітних-2564, пенсіонерів за віком -11822.
Управлінням надаються пільги громадянам, шляхом відшкодування витрат за надані пільги організаціям надавачам-послуг. Тож станом на 01.01.2018 року профінансовано:

Види пільг

Профінансовано станом на 01.01.2018 року (тис.грн.)

Житлово комунальні послуги

2629,5

Користування послугами зв’язку та інші пільги

0 не передбачено

Тверде поливо і скраплений газ

380,0

Всього:

          3009,5

 

На обліку в управлінні  перебуває 124 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з яких  20 – діти. Щомісячно їм виплачуються допомоги та компенсації. Тож станом на 01.01.2018 року профінансовано:

 

Види виплат чорнобильцям

Профінансовано станом на 01.01.2018 року

К-сть

 На суму   (тис. грн.)

Компенсація вартості продуктів харчування

69

232,4

Безкоштовний відпуск ліків та безплатне зубопротезування

24

18,8

Компенсація на оздоровлення

101

9.5

Всього:

194

260,7


Автоматизація та зміцнення матеріально-технічної бази.

Станом на 01.01.2018 року в управлінні  соціального захисту населення встановлено та використовується: 3 сервери, 29 робочих станцій, 18 принтерів. Однак із даної кількості техніки 3 комп’ютери та 2 принтери застарілі  і фізично зношені і які неможливо використовувати при переведенні на сучасні технології програмного забезпечення для призначення та виплати всіх видів соціальної допомоги, ведення бази даних інвалідів, отримувачів пільг.
Працює електронна пошта.
Щомісячно до 5 числа знімається бази одержувачів  допомог, житлових субсидій та пільг і передаються в головне управління  соціального захисту населення. Отримані та встановлені доробки до програмного забезпечення зберігаються в електронному варіанті.

Робота з кадрами.
Станом на 01.01.2018 року в УСЗН Богородчанської РДА по штату 43  працівники, працює 43, з них 41 державних службовців, укомплектованість кадрів по управлінні  100%.
Кадрове забезпечення в управлінні здійснюється відповідно до основних принципів державної служби. 

Розгляд звернень громадян.
В числі пріоритетних завдань управління соціального захисту населення є робота із зверненнями громадян.
За 12 місяців 2017 року  до управління  соціального захисту населення із різних причин надійшло 2522 звернення із них: від департаменту соціальної політики  облдержадміністрації – 10,  райдержадміністрації – 323, від безпосередніх заявників – 2182 (разом із заявами про переведення допомог на банки), 7-  інші. Розгляд заяв проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення” та  наказу Міністерства  соціальної політики від 14.05.2005 року  № 168 “Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства соціальної політики України”.
Питання своєчасного та повного розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі начальника управління. Щоп’ятниці проводяться оперативні наради із спеціалістами, де здійснюється детальний аналіз їх розгляду.   

Начальник  управління              
Володимир Лунів


ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення

 

 

 

 

 

 

© Богородчанська районна державна адміністрація
Адреса: 77701 селище Богородчани, вул.Шевченка,66
Телефон: (03471) 2-42-99
Факс: (03471) 2-42-99

E-mail:  mail@bogorda.if.gov.ua

 

 

                      Офіційний веб-сайт Богородчанської районної державної адміністрації
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові
вказання посилання на офіційний веб-сайт Богородчаської районної державної адміністрації.