Головне меню
Соціальний захист інформує |
УПСЗН | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз Богородчанської РДА за 2018 рік
Управлінням соціального захисту населення Богородчанської районної державної адміністрації станом на 01.01.2019 року здійснено комплекс заходів по реалізації завдань визначених Указами Президента України та Постановами Кабінету Міністрів України щодо соціального захисту громадян, які стали основою практичної діяльності. Відділ праці Пріоритетним напрямком роботи відділу праці є підвищення рівня заробітної плати, її легалізація та своєчасність виплати, врегулювання розбіжностей між сторонами соціально-трудових відносин та запобігання виникнення трудових спорів. Проведено експертизу та реєстрацію 14 колективних договорів підприємств району. Відбулося 2 засідання тимчасової районної комісії із заборгованої заробітної плати ( грошового забезпечення ) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, заслухано 12 керівників бюджетних установ, та 6 засідань робочої групи з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, заслухано 20 суб’єктів господарювання. Відділ бухгалтерського обліку Основним напрямком роботи відділу бухгалтерського обліку є цільове використання коштів. Відділом своєчасно надавались місячні, квартальні звіти по всіх реєстраційних рахунках в УДК, проводилась здача звітів до фондів соціального страхування та ДПІ, здача статистичної звітності . Здійснювалось фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм за рахунок субвенції з державного бюджету на підставі вимог Постанови КМУ від 04.03.2002 року № 256. Щомісячно проводились взаємозвірки з підприємствами надавачами комунальних послуг по пільгах та субсидіях. В управлінні ведеться аналітичний та статистичний облік використання коштів. Відділ контролю за правильністю призначення та виплатою пенсій і обслуговування інвалідів війни та праці В районі проживає 5150 осіб з інвалідністю, в тому числі: особи з інвалідністю І групи – 463, ІІ групи – 1520, ІІІ групи – 2783 та 384 діти з інвалідністю віком до 18 років. Для забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно ортопедичними виробами станом на 01.01.2019 року видано 582 направлення. На даний час для забезпечення путівками на санаторно-курортне лікування перебуває 110 осіб з інвалідністю. Протягом 2018 року путівками на санаторно-курортне лікування забезпечено 16 осіб з інвалідністю від загального захворювання та з дитинства. Соціальні виплати Відділом опрацювання заяв та прийняття рішення проводився прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат та житлових субсидій. Відділом виплати державної соціальної допомоги та автоматизованої обробки інформації проведено вчасно нарахування та виплату соціальних допомог, а саме:
Станом на 01.01.2019 року державними соціальними інспекторами управління проведено:
Надання пільг, стан захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Станом на 01.01.2019 року в управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 1521 ветеран війни та 1056 ветеранів праці, 60 ветерани військової служби та органів внутрішніх справ, 17 осіб, які зазнали політичних репресій і пізніше були реабілітовані, 230-медики на пенсії, 346- педагогів на пенсії, 11- бібліотекарів на пенсії; 121 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; 5084 дітей війни. До бази даних ЄДАРП внесено інформацію на 18581 пільговиків: осіб з інвалідністю -3768, багатодітних-2589, пенсіонерів за віком -12158. Управлінням надаються пільги громадянам, шляхом відшкодування витрат за надані пільги організаціям надавачам-послуг. Тож станом на 01.01.2019 року профінансовано:
На обліку в управлінні перебуває 121 громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з яких 16 – діти. Щомісячно їм виплачуються допомоги та компенсації. Тож станом на 01.01.2019 року профінансовано:
Автоматизація та зміцнення матеріально-технічної бази. Станом на 01.01.2019 року в управлінні соціального захисту населення встановлено та використовується: 3 сервери, 29 робочих станцій, 18 принтерів. Однак із даної кількості техніки 3 комп’ютери та 2 принтери застарілі і фізично зношені і які неможливо використовувати при переведенні на сучасні технології програмного забезпечення для призначення та виплати всіх видів соціальної допомоги, ведення бази даних інвалідів, отримувачів пільг. Працює електронна пошта. Щомісячно до 5 числа знімається бази одержувачів допомог, житлових субсидій та пільг і передаються в головне управління соціального захисту населення. Отримані та встановлені доробки до програмного забезпечення зберігаються в електронному варіанті. Робота з кадрами. Станом на 01.01.2019 року в УСЗН Богородчанської РДА по штату 43 працівники, працює 43, з них 41 державних службовців, укомплектованість кадрів по управлінні 100%. Кадрове забезпечення в управлінні здійснюється відповідно до основних принципів державної служби. Розгляд звернень громадян. В числі пріоритетних завдань управління соціального захисту населення є робота із зверненнями громадян. Станом на 01.01.2019 року до управління соціального захисту населення із різних причин надійшло 2924 звернень із них: від департаменту соціальної політики облдержадміністрації – 17, райдержадміністрації – 168, від безпосередніх заявників – 2738 (разом із заявами про переведення допомог на банки), 1- інші. Розгляд заяв проводиться відповідно до вимог Закону України “Про звернення” та наказу Міністерства соціальної політики від 14.05.2005 року № 168 “Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства соціальної політики України”. Питання своєчасного та повного розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі начальника управління. Щоп’ятниці проводяться оперативні наради із спеціалістами, де здійснюється детальний аналіз їх розгляду. Проблемні питання за результатами роботи у звітному періоді: В зв’язку з введенням програми з дистанційного самообслуговування клієнтів УДКСУ, забезпечити сучасними комп’ютерами відділ бухгалтерського обліку і звітності, а також принтерами. Здійснення ремонтних робіт в приміщеннях управління та розширення приміщення, або заміна його, а також збільшення штатних одиниць.
Начальник управління Володимир Лунів
Аналіз Богородчанської РДА за перше півріччя 2018 року
Станом на 01.07.2018 року в управлінні соціального захисту населення перебуває на обліку 1603 ветеранів війни та 1096 ветеранів праці, 62 ветерани військової служби та органів внутрішніх справ, 19 осіб, які зазнали політичних репресій і пізніше були реабілітовані, 221 - медик на пенсії, 354 - педагоги на пенсії, 11 - бібліотекарів на пенсії, 124 чол., які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 5293 дітей війни. До бази даних ЄДАРП внесено інформацію на 18795 пільговиків: осіб з інвалідністю - 3913, багатодітних - 2400, пенсіонерів за віком - 12461.
Аналіз Богородчанської РДА за 12 місяців 2017 року
Станом на 01.01.2018 року державними соціальними інспекторами управління проведено:
Надання пільг, стан захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
На обліку в управлінні перебуває 124 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з яких 20 – діти. Щомісячно їм виплачуються допомоги та компенсації. Тож станом на 01.01.2018 року профінансовано:
Автоматизація та зміцнення матеріально-технічної бази. ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення
|
© Богородчанська районна державна адміністрація E-mail: mail@bogorda.if.gov.ua
|
![]() |
||||
Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання на офіційний веб-сайт Богородчаської районної державної адміністрації. |